تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانلود MKVToolnix 8.4.0 Final – نرم افزار ترکیب، ادغام و جداسازی زیرنویس فیلم های MKV
  • بازدید : (65)

دانلود MKVToolnix 8.4.0 Final – نرم افزار ترکیب، ادغام و جداسازی زیرنویس فیلم های MKV

دانلود MKVToolnix 8.4.0 Final - نرم افزار ترکیب، ادغام و جداسازی زیرنویس فیلم های MKV

 

دانلود MKVToolnix

نرم افزار ترکیب، ادغام و جداسازی زیرنویس فیلم های MKV

 

MKVToolNix 8.4.0 x86/x64 + Portable یک نرم افزار حرفه ای برای کار با فیلم های MKV است. همواره اجرا و مشاهده فیلم ها با زیرنویس فارسی در تلویزیون های مختلف ، یک مشکل بزرگ بوده است. بسیاری از تلویزیون ها ، امکان نمایش مستقیم زیرنویس هایی با فرمت SRT را ندارند ، اپلیکیشن MKVToolNix می توانید زیرنویس SRT را به صورت Soft Sub به فیلم های MKV یا MP4 بچسباند و بدین ترتیب فیلم + زیرنویس را به یک فایل ترکیبی از هردوی آنان تبدیل کند. MKVToolNix ابزاری کوچک و کم حجم جهت چسباندن چندین فایل MKV به هم و یا نمایش مشخصات فیلم های MKV و همچنین استخراج محتویات آنان است.


برچسب ها : ,
دانلود Adobe Audition CC 2015 8.0.0.192 x64 – نرم افزار ویرایش صدا و میکس موسیقی
  • بازدید : (41)

دانلود Adobe Audition CC 2015 8.0.0.192 x64 – نرم افزار ویرایش صدا و میکس موسیقی

دانلود Adobe Audition CC 6.0 build 732 نرم افزار ویرایش صدا و میکس موسیقی

دانلود Adobe Audition CC

نرم افزار ویرایشگر صدا و میکس موسیقی

 

Adobe Audition CC 2015 8.0.0.192 x64 از مجموعه نرم افزاری Adobe به عنوان قدرتمندی در زمینه ویرایش صوت و میکس موزیک تبدیل شده است که جزء انگشت شمار نرم افزارهایی هست که در این زمینه حرف های زیادی برای گفتن دارند. نرم افزار Adobe Audition CC ابزاری کارامد برای ویرایش, ترکیب, ضبط و کارشناسی محتوای صوتی است.


برچسب ها : ,
دانلود NCH VideoPad Video Editor 3.72 – نرم افزار ویرایش فایل های صوتی و تصویری
  • بازدید : (34)

دانلود NCH VideoPad Video Editor 3.72 – نرم افزار ویرایش فایل های صوتی و تصویری

دانلود NCH VideoPad Video Editor 3.72 - نرم افزار ویرایش فایل های صوتی و تصویری

دانلود NCH VideoPad Video Editor

برنامه ویرایش فایل های صوتی و تصویری

 

NCH VideoPad Video Editor 3.72 عنوان نرم افزاری مفید و کاربردیست که به شما امکان ویرایش فایل های صوتی و تصویری را به سادگی هرچه تمام تر می دهد . این نرم افزار قدرتمند بر خلاف دیگر برنامه های مشابه ، کار ویرایش ویدئوها را بسیار سریع انجام میدهد و با طراحی کاربر پسند خود میتواند بهترین انتخاب کاربران مبتدی و حتی حرفه ای در زمینه ی ویرایش فایل های صوتی و تصویری باشد .


دانلود Video Thumbnails maker Platinum 6.5.0.0 – نرم افزار گرفتن اسکرین شات از فیلم
  • بازدید : (37)

دانلود Video Thumbnails maker Platinum 6.5.0.0 – نرم افزار گرفتن اسکرین شات از فیلم

دانلود Video Thumbnails maker Platinum 6.5.0.0 - نرم افزار گرفتن اسکرین شات از فیلم

 

دانلود Video Thumbnails Maker

نرم افزار گرفتن اسکرین شات از فیلم

 

Video Thumbnails Maker Platinum 6.5.0.0 برنامه کارامدی جهت گرفتن اسکرین شات با کیفیت از فیلم ها و ویدئوها می باشد. اسکرین شات ها که به عنوان پیشنمایشی از ویدئو موردنظر کاربرد دارد امروزه اولین حرف را در این عرصه می زنند. این برنامه می تواند برای فهرست نویسی برای منازل و شبکه های به اشتراک گذاری استفاده شود. پردازش دسته ای, پشتیبانی از تمامی فرمت های ویدوئی از ویزگی های این برنامه است.


دانلود Tag & Rename 3.9.0 Final + Portable – ویرایش تگ فایل های مالتی مدیا
  • بازدید : (42)

دانلود Tag & Rename 3.9.0 Final + Portable – ویرایش تگ فایل های مالتی مدیا

دانلود Tag & Rename 3.9.0 Final + Portable - ویرایش تگ فایل های مالتی مدیا

 

دانلود Tag & Rename

 

Tag & Rename 3.9.0 + Portable نرم افزار کارامدی برای تغییر تگ فایل های موسیقی می باشد. این برنامه از تمامی فرمت های محبوب صوتی پشتیبانی به عمل می آورد. با این برنامه می توانید براحتی به تغییر نام دسته ای فایل هایتان و ویرایش تمامی تگ های آن بپردازید. همچنین با این برنامه می توانید عکس مورد نظر آهنگ را نیز سفارشی سازی کنید.


دانلود نرم افزار ویرایش فایل های ویدئویی GiliSoft Video Editor v7.0.1
  • بازدید : (47)

دانلود نرم افزار ویرایش فایل های ویدئویی GiliSoft Video Editor v7.0.1

منبع:ایرانیان دانلود

دانلود نرم افزار  ویرایش فایل های ویدئویی GiliSoft Video Editor

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار GiliSoft Video Editor در خدمت شما هستیم. با استفاده از نرم افزار GiliSoft Video Editor به راحتی می توانید چند فایل ویدئویی را به یکدیگر بچسبانید، یک فایل ویدئویی را به چند بخش تقسیم بندی کنید و یا قسمتی از یک فیلم را جدا کرده و برش دهید. همچنین می توانید فایل خروجی را در فرمت هایی نظیر AVI, MPEG, H.264, SWF, MOV, WMV و غیره ذخیره کنید و در دستگاههایی مانند iPod, iPhone, PSP, PS3 به اجرا در آورید. به علاوه می توانید قبل از تبدیل فرمت، ویدئو را پیش نمایش کنید تا در صورت نیاز تغییراتی را برروی فایل نهایی اعمال نمایید. این برنامه علاوه بر سه ویژگی چسباندن، برش و تقسیم بندی فایل های ویدئویی، دارای امکانات پیشرفته تری از قبیل افزودن زیرنویس، قرار دادن واترمارک، گرفتن عکس و … می باشد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


میکس فایل های MP3 با نرم افزار Atomix Virtual DJ Pro v8.0.2206
  • بازدید : (48)

میکس فایل های MP3 با نرم افزار Atomix Virtual DJ Pro v8.0.2206

منبع:ایرانیان دانلود

میکس فایل های MP3 با نرم افزار Virtual DJ

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Virtual DJ در خدمت شما هستیم. Atomix Virtual DJ یک نرم افزار جالب، ساده و قدرتمند برای اشخاصی می باشد که علاقه خاص و ویژه ای به ضبط، ادیت و پخش حرفه ای یک موسیقی دارند. این برنامه در اصل نرم افزاری است برای میکس نمودن فایل های MP3. موتور تبدیل این نرم افزار قادر است تا آهنگ های شما را به بهترین صورت میکس کرده و در کار ساخت دی جی به نحوه کار و روند پیشرفت کار شما سرعت بخشد. Atomix Virtual DJ با بهره گیری از تکنولوژی قدرتمند و پیشرفته BeatLock engine با سهولت هر چه تمام تر به شما امکان میکس فایل های mp3 و یا فایل های حجیم تر را می دهد و بعد از آن نیز فایل را جهت کپی برداری و رایت آماده می کند. موتور هوشمندی که در این نرم افزار تعبیه شده امکانات اتوماتیک فراوانی را در یک فضای ساده و بدون سردر گمی برای کاربر فراهم می سازد.از دیگر امکانات برنامه می توان به این نکته اشاره کرد که برنامه مذکور از ورودی ها و همچنین خروجی های دیجیتال صدا پشتیبانی می کند تا بتوانید از کیفیت بالای صدا لذت ببرید و برای ادیت آهنگ نیز با در امکان قرار دادن اکولایزر ها و ابزار های حرفه ای مورد نیاز به شما امکان ساخت آهنگ مورد علاقه خود را با کمترین مشکل و دردسر و بدون معطلی می دهد. هر آنچه را که از یک نرم افزار حرفه ای انتظار دارید را در Atomix Virtual DJ به راحت ترین صورت ممکن بیابید، استفاده کنید و لذت ببرید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


دانلود نرم افزار ویرایش ویدئو Wondershare Video Editor v5.1.2.14
  • بازدید : (42)

دانلود نرم افزار ویرایش ویدئو Wondershare Video Editor v5.1.2.14

منبع:ایرانیان دانلود

دانلود نرم افزار ویرایش ویدئو Wondershare Video Editor

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Wondershare Video Editor در خدمت شما هستیم. این برنامه با تمامی ابزارهایش برای شما امکان ویرایش فیلم هایتان را در حد یک فیلم هالیوودی، فراهم می کند. این برنامه قادر است فیلم های شما را بر روی شبکه های اجتماعی و سرویس های اشتراک ویدئو به اشتراک بگذارد تا لحظات خود را با دیگران تقسیم کنید. همچنین این برنامه توانایی ذخیره فیلم را بر روی دستگاه های دیگر مانند Ipod و همچنین رایت به صورت CD و DVD را دارا می باشد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


برچسب ها : ,,,,,,,,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 3
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد